Pokladní systémy

Z množství pokladen na trhu jsme vybrali několik typů, které se nám v praxi osvědčily a proto je nabízíme a servisujeme. Při výběru jsme se neřídili pouze cenou, ale zejména kvalitou servisu a uživatelské podpory jednotlivých dodavatelů.

Nejsme pouzí prodejci pokladen, kteří prodají pokladnu a tím pro ně vše končí. Nabízíme kompletní servis a služby na klíč:

Čas do spuštění 3. vlny EET

dnů hodin minut vteřin setin
: : : :
Na základě rozhodnutí ÚS je spuštění
3. a 4. vlny odloženo na neurčito
  • Poradenství při výběru pokladny
  • Pomoc při zařizování EET certifikátu
  • Pomoc při zřízení připojení k internetu
  • Instalace datových rozvodů
  • Instalace bezdrátové sítě Wi-Fi
  • Příprava dat pro import do pokladny
  • Zaškolení obsluhy
  • Vzdálená podpora


Většina nabízených pokladen je bez pravidelného měsíčního paušálu - uživatel po zakoupení pokladny neplatí žadné další pravidelné platby. Získá tedy pokladnu za jednorázovou nákupní cenu, avšak bez jakýchkoliv dalších služeb jako např. výměna vadné pokladny do druhého dne, servis na místě u zákazníka, instalace zdarma, prioritní vyřízení reklamace, tel. podpora apod. To je třeba mít na paměti, aby nedocházelo ke zbytečným nedorozuměním.

K pokladnám je možné dokoupit různé doplňkové služby a balíčky jako např. servisní smlouvu nebo garanci výměny pokladny za jiný kus. Záleží na typu pokladny - k různým pokladnám nabízíme různé doplňkové služby. Podrobnosti jsou v ceníku servisních prací.

EET provádíme v BĚŽNÉM REŽIMU

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku nejpozději do 48 hodin, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.